بواسیر

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

درمان طبی هموروئید

درمان بواسیر اولیه برای هموروئید های خفیف تا متوسط درمان طبی می باشد. اولین راه درمان کنترل یبوست بوسیله ی رژیم پر فیبر می باشد. باید حداقل ۳۰ گرم فیبر روزانه مصرف شود. شامل میوه ها؛ سبزی جات؛ حبوبات.در صورت نیاز با دستور پزشک ملین تجویز می شود.
افزایش مصرف مایعات.روزانه ۱۰-۸ لیوان آب؛ کاهش مصرف چای و مایعات کافئینه-
ورزش ایروبیک و پیاده روی روزی نیم ساعت کمک کننده است-
به محض احساس دفع باید اقدام به اجابت مزاج  نمود-

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۵:۰۶
sara saeedi

فرق بین فیستول و سینوس :

برای خیلی از افراد فرق بین فیستول و سینوس سوال می باشد:

هر حفره ای که که از یک طرف سرش باز شده و ترشحاتش خالی می شود سینوس نامیده می شود، مثل سینوس بینی، در واقع فقط یک حفره خروجی دارد و آن هم به داخل بینی، یا مثلاً سینوس ناحیه کمر که فقط از یک طرف از یک حفره به سمت بیرون خارج می شود. پس هر حفره ای که دارای یک سوراخ است سینوس می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۵ ، ۰۹:۵۶
sara saeedi

جهت درمان شقاق باید سیکل درد، اسپاسم و ایسکمی شکسته شود. اولین قدم درمانی تجویز ملین‌هایی است که مدفوع را حجیم و شل می‌کنند و همراه با آن نشستن در لگن آبگرم را توصیه می‌کنیم. در این مرحله تجویز پماد آنتی هموروئید (حاوی مواد بیحس کننده، کورتون و مواد نرم‌کننده می‌باشد) و یا ژل لیدوکائین می‌تواند کمک کننده باشد. اغلب موارد شقاق حاد با چنین درمانی بهبود می‌یابند. در صورتیکه پاسخ درمانی کافی گرفته نشد، و یا شقاق از نوع مزمن بود، می‌توان از داروهای دیگری استفاده کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۵ ، ۰۹:۵۰
sara saeedi

اگر چیزی قرمز در مدفوع دیدید، لزومی ندارد برای تشخیص آن پزشک باشید. وجود چیزی به رنگ خون در مدفوع، بهجز در چند مورد، حتماً خون است.

شاید شایعترین علت وجود خون در مدفوع بواسیر یا شقاق مقعد باشد. بواسیر بافت کوچک پفکردهای است که از محل خود در مقعد خارج شده و بیرون زده است. مالیدن زیاد و زور زدن زیاد میتواند آن را بهخون بیندازد. شقاق مقعد هم وجود ترکهائی در پوست اطراف آن است که آن هم در اثر زور زدن زیاد بهوجود میآید.

در هر دو مورد، این خون به مدفوع اضافه میشود. ولی اگر خون مخلوط با مدفوع است، علل دیگری دارد. اگر برای تسکین درد التهاب مفاصل مقدار زیادی آسپیرین یا دیگر داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی خوردهاید مدفوع خونی میشود. این داروها دیوارهء معده و روده را تحریک کرده و حتی ممکن است زخم ایجاد کنند، که گاهی بدون درد ولی با خونریزی همراه است.

بیماری التهابی روده - که اختلال گوارشی با علت نامعلوم است - نیز ممکن است مدفوع را خونی کند. این بیماری اغلب با درد همراه است.

همچنین وجود خون در مدفوع ممکن است نشانهٔ وجو پولیپ یا تومور سرطانی در رودهٔ بزرگ باشد. بسیاری از پولیپهای کوچک اصلاً علامتی از خود بروز نمیدهند، تا این که به اندازهٔ مشخصی برسند. خونریزی پولیپ ممکن است بر سطح مدفوع یا مخلوط با آن باشد.

دیورتیکولوز هم از علل دیگر خونی بودن مدفوع است، گرچه کمتر احتمال دارد به آن مبتلا باشید. دیورتیکولوز ضعیف بودن نقاطی از دیوارهٔ روده است که برجسته شده و گاهی خونریزی میدهد. این خونریزی کاملاً مشخص است، چون یکی دو قطرهٔ یا رگهٔ کوچکی از خون نیست و معمولاً خونریزی کاملاًً واضح است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۰:۲۸
sara saeedi
طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئيد با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/

شقاق چیست
همه چیز درباره شقاق
www.darmancolorectal.com/fissure

فیشر
همه چیز درباره فیشر
www.darmancolorectal.com/fissure


طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
www.webcando.ir/web-design/marketing-site-design.html